Sledujte nás na Facebooku
Menu
Novinka
Kovové mince

Nejčastější problémy, díky kterým Vám na webu utíkají peníze.

Autor: barty Komentářů: 0

Věčné téma, které jenom tak neomrzí… Každý web, jehož hlavním cílem je monetizace, chce na trhu internetu utržit co nejvíce. Jenže, určitě s tím máte sami vlastní zkušenosti, hodně webů svým nepromyšleným chováním, nebo programátorskými chybami potenciální zákazníky spíše odradí.

Rychlost světla

Pár jednoduchých triků jak zvýšit návštěvnost na vašem webu.

Autor: barty Komentářů: 0

Na toto téma jsem narazil náhodně, když jsem si dělal malou analýzu klíčových slov pro naše stránky. Všiml jsem si totiž, že existuje velké množství long-tail hledaných spojení jako “jak zvýšit návštěvnost webu”, či “zvýšení návštěvnosti webu”. Nejde sice o žádná zázračná čísla hledanosti (v desítkách hledání měsíčně na Google), ale i tak se zdá, že toto téma může být pro některé marketéry, vlastníky webů či začínající start-upy zajímavé.

Notebook s predikčními grafy

Zodpovězte návštěvníkům webu všechny otázky!

Autor: barty Komentářů: 0

Důležitost hlavních stránek postupně klesá, je to primárně zapříčiněno přístupem návštěvníků z vyhledávačů. Nic to ale nemění na tom, že hlavní stránka je Vaší výkladní skříní kterou se chlubíte v on-line i off-line komunikaci (katalogy, agregátory, tiskové materiály, TV, rádio, vizitky), a proto Vám na ni i nadále bude chodit minimálně 1/3 Vašich návštěv.

Nákres a tužka

5 důležitých aktivit pro správný informační design

Autor: barty Komentářů: 0

Při procházení internetu neustále zjišťuji, že stránek s dobrým designem je pomálu. Bohužel mnohdy je chyba již na začátku a to díky tomu, že stránky mají špatně navržený informační design.

Asi si říkáte… A to je co, ten informační design?

Průzkum vstupní stránky

Nefunguje Váš business? Příčinou může být design Vašich webových stránek!

Autor: barty Komentářů: 0

Několik studií v oblastech web designu ukázalo, že až 75% uživatelů internetu si udělá názor o důvěryhodnosti firmy na základě toho jak vypadají jejich webové stránky. Ještě více překvapující je fakt, že většina lidí toto rozhodnutí udělá za 50 milisekund po otevření úvodní stránky. Ať už se toto rozhodnutí formuje vědomě či podvědomě, jisté je, že vzhled Vašich webových stránek zásadně ovlivňuje Váš hlavní business.

Brýle a notes

ZMOT, S-T-D, nebo Pareto? Co je Vám nejbližší?

Autor: barty Komentářů: 0

Ať už při svém vysokoškolském studiu, samostudiu, či v praxi, v průběhu let jsem se setkal s velkým množstvím marketingových konceptů a principů. Některé jsem zapomněl záhy, některé jsem zapomněl v průběhu let, ale jsou takové, které se mi zaryly do paměti tak hluboce, že na ně zapomenout nelze. Pro dnešní „post“ jsem vybral 3 koncepty, které jsou v dnešní době neopomenutelné, a které sám velmi často používám při digitálních kampaních nebo při návrhu webových stránek.

Lineární graf

Co ovlivňuje nálady internetového marketéra?

Autor: barty Komentářů: 0

Když jsem se před více než 10 lety vrátil z Austrálie do Čech, tak jsem si uvědomil, že podzim a zima je v naší české kotlině období šera a temna. Zvyklý na každodenní slunce, jsem to ze začátku nesl těžce. Občas jsem měl ponuré nálady, ale postupem času jsem si na to zvykl, a nějak se s tím srovnal. Všechno se však opět změnilo, když jsem začal před 3 roky pracovat v internetovém marketingu, moje nálady se opět odvíjí od toho, jaké je momentálně počasí.

Internet marketing tagy

Analýza klíčových slov = základ, bez kterého se úspěšný byznys neobejde!

Autor: barty Komentářů: 0

Minulý týden jsem od potenciálního klienta dostal dotaz „Tomáši, proč se na Google nezobrazujeme, když si dám vyhledat značky, které prodáváme?“ Abych se přiznal, tak důvodů je v tomto případě hodně, a v případě jiné firmy by to mohl být i velký problém. Nedokážu si totiž představit, že by se například nezobrazovala Alza, když si dám vyhledat „iPhone“, nebo že by se neukázaly Áčka, když si dám vyhledat „Škoda Octavia“.

Twitter Facebook LinkedIn Google+ RSS